Home Blog - Regisztrálj!
2010.02.02 07:27:16
Sziasztok!
 
Kicsit poros, kacifantos es razos uton megerkeztunk Bamakoba...
Címkék:



2010.02.01 09:11:52
Telefonos gyorsjelentés szerint ma este 20 óra körül a MALI TEAM és a konvoj elérte Bamako külvárosát, pár kilométer van a verseny eredeti céljáig és a szállásokig!

Diema-ban nagy jótékonysági eseményen vettek részt a mai napon, ahol a legtöbb adományt is letették.
Diema-ban egy angol hölgy tart fenn egy központot, ahol egyszerű kézműves foglalkozásokra oktatják a helyieket, a nőket például varrni.

Késő esti üzenet szerint BAMAKOBAN vannak, ugyanott alszanak, ahol  tavaly, azaz a Hotel Massaley-ban.
Címkék:



2010.02.01 09:10:17
A Mali Team telefonon jelezte, hogy a mai napon Maliba értek. Szaharán át is autóztak, közben rájuk sötétedett. Elég porosak lettek ma :)

Most zárt helyen alszanak, zárt parkolóban az autó. Igaz, a töltés elment, de helyi szerelő megigazítja reggelre.

Holnap irány Bamako!

A konvoj egy része felelőtlenül autózgat önállóan, össze-vissza. Van, aki már Bamakoban van. Tamásék a segélyszállítmányos kamionnal és Villám Gézával, a többséggel tartanak.
Címkék:



2010.02.01 09:08:27
A Budapest-Bamako 2010 végeredménye látható ezen a linken.

http://www.budapestbamako.org/hu/eredmenyek

A konvoj és a Mali Team még úton van Bamako felé. Ma utoljára még Mauritániában, Kiffa-ban alszanak, holnap lépnek át Maliba. Diema-ban lesz újabb jótékonysági akció, majf Bamako következik valószínűleg.
Maliban már nem lesz katonai kíséret.
Címkék:



2010.01.29 07:44:54

Mauritániában.

A konvoj tegnap a B2 Beachról a fővárosba Nouakchott-ba ment, ahol most már a 2wd és 4wd csapatok egy helyen alszanak. ma mennek Kiffába, a következő alvóhelyre.


Címkék:



2010.01.28 07:22:47

Jan 26. este 10-kor telefonáltak Tamásék a műholdas telefonról...


Címkék:



2010.01.26 08:49:13

 

A FŐ HÍR: A Mali Team sok más csapattal együtt elhagyta a Budapest-Bamako hivatalos útvonalát!!!

Nem lehet őket eltántorítani a céltól. Irány Bamako!!!...... Új KÉPEK!!!

 


Címkék:



2010.01.25 09:06:53

A Mali team vasárnap este 20 óra körül tudott hívni. Alig van térerő.

Autógyilkos a terep, sok a szikla, kő. 3-4 teniszlabda méretű kövek. Ha a keréknyomban megy, leér az autó alja, ha abból kiteszi féloldalasan az autót, ott meg a gördőlö köveken csúszkál, lecsúszik...


Címkék:



2010.01.25 09:00:02

A Mali Team időben beért a célba, Mhamidba, ehhez 3 feladatot kellett kihagyniuk.

A csapat reggeli bejelentkezése szerint furcsa volt a pálya. Az autó elment mindenhol, csak a nagy dűnékre nem megy fel...     VÉGRE KAPTUNK KÉPEKET!!


Címkék:



2010.01.25 08:54:55

Tamás és János 9:45-kor bejelentkezett. Akkor rajtoltak el...
A mai távot és a szintidőt már nem tudták elmondani, indulniuk kellett...

 


Címkék:



2010.01.21 08:02:24

Tamás és János bejelentkezett 10 órakor telefonon. Még nem rajtoltak el.

Tegnap Merzougából indultak és oda is érkeztek vissza.
Jelenleg a 15. helyen állnak...


Címkék:



2010.01.20 15:46:59

Hello Mindenkinek!

Reggel Merzouga táborhelyről 10:00 kor indították a csapatokat,


Nagyobb térképre váltás

a szervezők a  mai napra is beterveztek egy rakás feladatot, de a pontok gyűjtése nem nagyon jött össze, mert a futóhomokból többször ki kellett ásni az autónkat(tűző napsütés és 30fok) Nem csak mi jártunk ebben a cipőben. A sivatagra felkészített autók persze jól bírták a terepet. Több feladatot is kihagytunk , szintidőn belül sikerült visszaérkezni a táborhelyre.

A mai napi homokviadal 14:45-kor ért véget. Úgyhogy most fürdés, pihenés és persze lelkileg felkészülés a holnapi napra.

Üdv: János és Tamás



Címkék:



2010.01.20 09:14:07

Tamás és János bejelentkezett a 028-as Mali Team-ből tegnap 22:20-kor telefonon.
Elindultak Marokko-ban.

Poros, köves, sziklás a terep. Volt offroadban egy átlagsebességtartós szakasz, ahol 24 km/h-t kellett átlagnak kihozni.

Volt folyómeder átkelés (a szervezők pataknak jelezték), ahol egy állítólag 1 hónapos G Mercedes terepjáró motorja vizet ivott, tönkrement, most a Sandlander assistance vontatja. A többiek inkább kerültek ezután.

A Snickers Team (tavaly LusteeNet) autója kuplunghibás, 3 tonnás... a 2 tonnás Irány Bamako vontatja, előttük megy a Mali Team-el Tamás és János, takarítják az utat a mögöttük jövő vontatmánynak, CB-n szólnak, ha gödör, vagy valami akadály van. Amikor telefonáltak, épp akkor érték utol Szityut, aki szerelvényével a motorosokat támogatja, lehúzódott, elengedte a versenyzőket.

A telefonos bejelentkezés idején még kb. 120 km és némi Atlasz hegység volt hátra a mai célig, Merzougáig.

Az L300 jól megy, minden rendben van vele. Tamásék hangulata jó.

Kb. 20 fok van nakpözben, tavaly errefelé hó volt és hóvihar.

Hajnali 2.55.-kor értek be a táborba. 21.-helyen állnak. Tegnap 11 feladatot sikerült teljesíteniük. Keréknyomásuk a homokos terep miatt 0,7 bar. :-)). Ameddig a szem ellát homok!!!

Mali team.


Címkék:



2010.01.19 08:43:08

Az eligazítás után indultunk reggel 7 órakor. Több mint 1000 km várt ránk a kompig. Nagyon fontos volt, hogy elérjük a kompot, mert ha lekéssük, akkor a másnapra tervezett feladatokat nem tudtuk volna teljesíteni. A Barcelonai körgyűrűn, sajnos bekaptuk a dugót, így sok időt vesztettünk. (az átlagsebességért is jár pont) Spanyolországban kihagytuk néhány feladat teljesítését mivel fontosabbnak ítéltük a komp elérését. Este 10 kor hajóztunk be Almera-ban. A komp egy 4 emeletes"batár", ahol három emelet csak a kocsiké. A kompot 90%-ban a rally résztvevői töltötték meg. Egy két sör és írány az ágy mert másnap hosszú út áll előttünk...

Ma (jan.19.) 6 kor keltünk már Marokkoban. Reggel 8.40, 16 fok árnyékban :-) Itt mindenki nagyon segítőkész. A rendőröktől a járókelőkig mindenki drukkol és nagyon kedves.

Nem tudjuk még, hogy sikerül e végigmenni a célig. Felröppentek hírek miszerint a külügyminisztérium nem ajánlja Mauritánia és Mali érintését. A Mezőnyben megoszlanak a vélemények. Mi még tájékozódunk és utána hozunk döntést az üggyel kapcsolatban...

 Üdv: János

 


Címkék:



2010.01.19 08:26:07
Perpignanból a hajnal 5 órai rajt után Tamás, János, az L300, azaz a Mali Team elindult Almeriába, a napi célba, ahonnan a komp 23 órakor indul Marokkóba.

Mivel nagy a távolság, de a szintidőt muszáj tartani, a kompot el kell érni, így a kisebb, általában 5 pont értékű feladatokból kihagytak, hogy odaérjenek.
A komolyabb feladatokat megoldották. De a kompot mindenképpen el kellett érni. 22 órakor eligazítás, majd átkelés a tengeren. A kompról lehajtva kapják meg a keddi feladatlapot, majd indulnak Nadorból Merzougába.

2010-ben tehát sikerült elérni a kompot, szintidőn belül. Tavaly késtünk 3 napot :)

Tanulság tegnapról és máról: olyan autóval, ami nem képes folyamatosan legalább 130 km/h-val (vagy kicsit fölötte :)) haladni, azzal nem lehet minden feladatot megoldani ÉS beérni szintidőre.

Ezt már a szervezők is bevallották. Nem megy.

Van felháborodás több nagyon gyorsan hajtó csapat miatt, akik nem tartják be a sebességkorlátozást, de mert "nagyon szomorúak voltunk a rajtnál" így az európai szakaszon senkit nem büntetnek a sebességtúllépés miatt, amit inkorrektnek tartunk. Szabály van, tessék betartani! A lassúbb autók, akik nem képesek gyorshajtani, emiatt kerülnek hátrányba a száguldozókkal szemben!

Azt hiszem, ez a jövőben befolyásolja majd az autóválasztást...
Címkék:



2010.01.18 09:09:49

Budapest-Mantova

A 28-as rajtszámmal induló Mali Team Máli Jánossal és Szabó Tamással kb. 15:30-kor lépett ki Magyarországról Szlovénia felé. Kb. 22:30-ra értek be a napi célba Olaszországba, Mantovába.
Nem sorrendben voltak a feladatok a lapon, amire nem figyeltek eléggé, e malőr miatt kimaradt 3 feladat, túlszaladtak rajtuk. Bő 100 km-t kellett volna visszamenni, hogy ezeket megoldják.

Ennek ellenére a nem végleges napi eredménylista szerint a 12. helyen állnak!!!
17-én tehát a 12. helyről rajtolhattak Mantovából a franciaországi Perpignan-ba tartva.

Mantova-Perpignan

17-én délelőtt 10:45-kor történt telefonos bejelentkezésük szerint 3 feladaton már túl voltak, egyet kihagynak mert nagyon kiesik az útvonalról és a 13 órán belüli beérkezési szintidőt tartani akarják.
Az autó jól megy, vagy 300 kg-val könnyebb mint 2009-ben volt, nincs tetőcsomagtartó sem rajta, így 4 literrel kevesebbet fogyaszt 100 km-en és rendbetett motorja révén gyorsabban is mennek.

Üdv: Mali team, Budapest


Címkék:



2010.01.18 08:38:19
Hello mindenkinek!
 
Perpignan-ből írok.
 
 
A tegnapi érdekes sáros terepszakaszon (Budapest-Mantova 940km) úgy a 20. hely körül körül végeztünk. Elég megterhelő volt így jól elfáradtunk. Ma 8kor indultunk, többet kellet menni de sikerült a szintidőn belül megérkezni.
Holnap 1/2 5 kor lesz az eligazítás, 5 kor rajt és rohadt sokat kell menni... :-))
Aki nem éri el az esti kompot (22 óra), az csak a másnapival tud továbbmenni,
tehát elbliccel egy egész napot.
 
Üdv!
 
  A versenyről a szervezőktől:  logo
Címkék:



2010.01.18 08:12:55

A gépátvételnél az induló járművek általános műszaki állapotán felül ellenőrizték a versenyszabályzatban kiírt kötelező felszereléseket, illetve a nehéz körülményekre való speciális felkészítést is. Ha a gép feladja, legfeljebb bringázunk egy jót! :)

ezzel1 ezzel6 ezzel4

 

 

Néhány momentum a rajtról...

ezzel1 ezzel1 ezzel1

ezzel1 ezzel1

 

 


Címkék:



2010.01.14 10:06:22

 
 DÁTUM VERSENY ETAPOK
01/16
01/17
01/18
01/19
01/20
01/21
01/22
01/23
01/24
01/25
01/26
01/27
01/28
01/29
01/30
01/31
02/01

 Budapest-Mantova 833 km
Mantova-Perpignan 900 km
Perpignan-Almeria 1012 km
Nador –Tinerhir 733 km
Tinerhir-Mhamid 355 km
Mhamid-Assa 601 km
Assa-Laayoune 580 km
Laayoune-Dakhla 562 km
Dakhla-Bou Lanoir 415 km
Bou Lanoir-B2Beach 280 km
B2Beach-Nouakchott 158
Nouakchott-Nbeika 640 km
Nbeika-Kiffa 294 km
Kiffa-Ayoun el Atrous 408
Ayoun el Atrous-Sokolo 549
Sokolo-Togou 509 km
Togou-Bamako 279 km
                        9108 km
 


Címkék:



2010.01.13 11:55:41
A GÉP:
Az alap egy már önmagában is masszív Mitsubishi L-300 Long 2,5TD....

Címkék:



1. oldal / 2

A Mali Bicycle Technology boltjában a Mongoose, Wheeler, Cannondale, Mali kerékpárok teljes választéka megtalálható! kerékpár, fitness kerékpár, bmx kerékpár, MTB kerékpár, gyerek kerékpárok, női kerékpárok, országúti kerékpár, trekking kerékpár,